אנחנו נכנסים לבית כלשהו, וכמעט בלי להרהר אנו כבר יודעים הרבה על מי שגר
בבית אחר, מהמבט הראשון מבחינים בתשומת לב מובהקת לכל פרט. כל דבר נמצא במקומו הקבוע, הרצפה מבריקה, הכיור נקי… הסדר כל-כך מושלם, עד שנדמה לך שאתה צריך להיזהר כדי לא ללכלך שום דבר. כאן אתה מרגיש זר, כמו במוזאון, ואתה שלא מרצונך מתכווץ בתוך עצמך.
ישנם אנשים שביתם נראה כמו מבצר שאליו הם בורחים, וישנם אלה שמוכנים להתחלק בו עם כל העולם. ויש גם כאלה שביתם הוא מימוש החלומות שלא הצליחו להגשים; הדוגמאות לכך הן שולחן-כתיבה ענק
אנחנו נכנסים לבית כלשהו, וכמעט בלי להרהר אנו כבר יודעים הרבה על מי שגר
ובבית אחר, מהמבט הראשון מבחינים בתשומת לב מובהקת לכל פרט. כל דבר נמצא במקומו הקבוע, הרצפה מבריקה, הכיור נקי… הסדר כל-כך מושלם, עד שנדמה לך שאתה צריך להיזהר כדי לא ללכלך שום דבר. כאן אתה מרגיש זר, כמו במוזאון, ואתה שלא מרצונך מתכווץ בתוך עצמך.
ישנם אנשים שביתם נראה כמו מבצר שאליו הם בורחים, וישנם אלה שמוכנים להתחלק בו עם כל העולם. ויש גם כאלה שביתם הוא מימוש החלומות שלא הצליחו להגשים; הדוגמאות לכך הן שולחן-כתיבה ענק בחדר-עבודה, אנציקלופדיות רבות כרכים , פסנתר או גיטרה חסרי שימוש.
הפסיכולוגית ק. קופר טוענת שלבית, כמו לבן-אדם, יש מימד של פנים ומימד של חוץ. עיצוב של מקום המגורים מבטא את האישיות שלנו ומשמש סוג של מסר לסביבתנו. אבל המסר לא תמיד אמיתי: לפעמים הבית מציג רק את מה שדיירו רוצה שיחשבו עליו. אנשים רבים מעמידים פנים בחייהם וכך גם נראה ביתם. לעתים נעשה עיצוב הבית לפי האפנה האחרונה ולא לפי האופי של הגרים בו.
באופן כללי, הבית הוא הראי בו משתקפים השוהים בו. הוא יכול לספק מידע עשיר עליהם; אך לא כדאי להסיק מסקנות מרחיקות לכת, כי האמת עשויה להתחבא לא בין בקירות אלא בתוך המגירות הסגורות.
אנחנו נכנסים לבית כלשהו, וכמעט בלי להרהר אנו כבר יודעים הרבה על מי שגר בו. לעתים הוא משדר חום ונוחות, לעתים קור וריחוק.
אנחנו נכנסים לבית כלשהו, וכמעט בלי להרהר אנו כבר יודעים הרבה על מי שגר
ובבית אחר, מהמבט הראשון מבחינים בתשומת לב מובהקת לכל פרט. כל דבר נמצא במקומו הקבוע, הרצפה מבריקה, הכיור נקי… הסדר כל-כך מושלם, עד שנדמה לך שאתה צריך להיזהר כדי לא ללכלך שום דבר. כאן אתה מרגיש זר, כמו במוזאון, ואתה שלא מרצונך מתכווץ בתוך עצמך.
ישנם אנשים שביתם נראה כמו מבצר שאליו הם בורחים, וישנם אלה שמוכנים להתחלק בו עם כל העולם. ויש גם כאלה שביתם הוא מימוש החלומות שלא הצליחו להגשים; הדוגמאות לכך הן שולחן-כתיבה ענק בחדר-עבודה, אנציקלופדיות רבות כרכים , פסנתר או גיטרה חסרי שימוש.
הפסיכולוגית ק. קופר טוענת שלבית, כמו לבן-אדם, יש מימד של פנים ומימד של חוץ. עיצוב של מקום המגורים מבטא את האישיות שלנו ומשמש סוג של מסר לסביבתנו. אבל המסר לא תמיד אמיתי: לפעמים הבית מציג רק את מה שדיירו רוצה שיחשבו עליו. אנשים רבים מעמידים פנים בחייהם וכך גם נראה ביתם. לעתים נעשה עיצוב הבית לפי האפנה האחרונה ולא לפי האופי של הגרים בו.
באופן כללי, הבית הוא הראי בו משתקפים השוהים בו. הוא יכול לספק מידע עשיר עליהם; אך לא כדאי להסיק מסקנות מרחיקות לכת, כי האמת עשויה להתחבא לא בין בקירות אלא בתוך המגירות הסגורות.
אנחנו נכנסים לבית כלשהו, וכמעט בלי להרהר אנו כבר יודעים הרבה על מי שגר בו. לעתים הוא משדר חום ונוחות, לעתים קור וריחוק.